Aplikacja nie działa, bo traci dostęp do sieci
Pomaga wtedy ponowne uruchomienie smartfona albo zmiany w ustawieniach tego urządzenia.
Pani Ewa ma problem z aplikacją mobilną IKO. Nie może z niej korzystać przy pomocy internetu mobilnego, a jedynie gdy korzysta z wi-fi. – Zawsze muszę szukać wi-fi, by skorzystać z aplikacji, bo inaczej nie jestem w stanie zalogować się na stronę. Reklamowałam sprawę w banku. Powiedziano mi, że to z powodu prac technicznych, a te się zakończyły, a problem nadal pozostał – narzeka pani Ewa.
PKO BP nie wyjaśnił nam, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. – Aby rzetelnie przeanalizować sprawę, prosimy o zwolnienie nas z tajemnicy bankowej – poinformował nas Piotr Wardziak z biura prasowego banku.
Magdalena Ostrowska, z ING Banku Śląskiego, przyznaje, że do nich też trafiają tego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta