Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Aplikacja nie działa, bo traci dostęp do sieci

09 września 2021 | Moje pieniądze | Janina Blikowska
Czasami kłopot wynika z błędnej konfiguracji telefonu
źródło: Shutterstock
Czasami kłopot wynika z błędnej konfiguracji telefonu

Pomaga wtedy ponowne uruchomienie smartfona albo zmiany w ustawieniach tego urządzenia.

 

Pani Ewa ma problem z aplikacją mobilną IKO. Nie może z niej korzystać przy pomocy internetu mobilnego, a jedynie gdy korzysta z wi-fi. – Zawsze muszę szukać wi-fi, by skorzystać z aplikacji, bo inaczej nie jestem w stanie zalogować się na stronę. Reklamowałam sprawę w banku. Powiedziano mi, że to z powodu prac technicznych, a te się zakończyły, a problem nadal pozostał – narzeka pani Ewa.

PKO BP nie wyjaśnił nam, co może być przyczyną takiego stanu rzeczy. – Aby rzetelnie przeanalizować sprawę, prosimy o zwolnienie nas z tajemnicy bankowej – poinformował nas Piotr Wardziak z biura prasowego banku.

Magdalena Ostrowska, z ING Banku Śląskiego, przyznaje, że do nich też trafiają tego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 12061

Wydanie: 12061

Spis treści
Zamów abonament